întrebări frecvente
Mai jos sunt câteva întrebări frecvente și răspunsurile la aceste întrebări.
Care a fost ideea originală din spatele conceptului de franciză a The Alternative Board?
Întregul concept al The Alternative Board a început datorită unui mare succes în afaceri al lui Allen Fishman.
Cu ani în urmă, Allen a fost rugat să preia o firmă de electronice aflată în dificultate pe piața din Saint Louis; aveau nevoie de cineva care să ajute compania să iasă din administrarea judiciară. Sperau pur și simplu că Allen ar putea să facă ordine în companie și să-i scoată din necaz. A avut mult mai mult succes decât atât; creșterea lor a fost atât de semnificativă încât compania a ajuns în cele din urmă la bursă. Acest succes și libertatea financiară pe care i-a oferit-o lui Allen i-au permis să se pensioneze… pentru scurt timp.
În acel timp, Allen s-a întrebat care a fost „factorul X” care l-a ajutat să opțină un astfel de succes extraordinar. Și-a dat seama că au fost sfaturile externe ale oamenilor care l-au ajutat să se gândească la provocările și oportunitățile cu care se confruntă orice companie pentru a lua decizii mai bune, pentru a face mai puține greșeli și pentru a adăuga un nivel mai ridicat de responsabilitate rolului său.
Asta l-a determinat să construiască și să testeze peer Boards în zona Santa Louis. TAB a fost întotdeauna un concept de franciză bazat pe convingerea fundamentală că cei mai buni oameni care să faciliteze și să îndrume antreprenorii sunt alți antreprenori.
De mai bine de 30 de ani, TAB își desfășoară activitatea în 25 de țări, cu mii de membri din întreaga lume și oameni care beneficiază de exact gândul pe care Allen l-a avut inițial atunci când a lucrat pentru a scoate acea firmă din administrație judiciară și a fi publică.
Care este sensul din spatele numelui de marcă ”The Alternative Board“?
S-au petrecut multe, multe ore încercând să găsească un nume care să reflecte obiectivul principal al TAB, care ra să aibă o alternativă accesibilă la un consiliu administrativ bine plătit.
Realitatea a fost că oricine avea un consiliu cu adevărat funcțional și performant trebuia să cheltuiască o mulțime de bani pentru a aduce talent pentru a oferi sfaturi și îndrumări pentru care majoritatea proprietarilor de afaceri private nu le-au văzut cu adevărat beneficii, sau cheltuiala a fost mult prea mare, împovărătoare. TAB este alternativa la un consiliu de administrație bine plătit – de aici numele The Alternative Board.
Ce înseamnă sloganul TAB „înțelepciune comună, succes final”?
“Shared wisdom, bottom line success” este însăși esența TAB.
A fi într-un consiliu cu alți antreprenori care au fost acolo, au făcut asta, au depășit unele provocări și s-au luptat împotriva altora, apoi împărtășesc acele experiențe, astfel încât ceilalți să poată învăța de la ei și să ia ei înșiși decizii mai bune – cunoștiințele care decurg din experiențele comune sunt neprețuite.
Acele experiențe comune în care membrii TAB au încredere unii cu alții, îi fac pe toți mai buni – și asta are ca rezultat succesul final.
TAB a fost util atâtor de mulți antreprenori și afacerilor acestora, deoarece sfaturile vin din experiență comună, de la un grup de antreprenori care știu cum este să fie în topul afacerii lor și să-și conducă afacerea la succesul final.
Ce nevoie acoperă TAB?
A fi proprietarul unei afaceri private este unul dintre cele mai interesante și pline de satisfacții scenarii în care ar putea fi oricine. Poate fi, de asemenea, copleșitor și stresant. A avea un consiliu de la egal la egal permite proprietarilor să ia decizii mai bune și să aibă mai multă încredere în toate deciziile lor. TAB oferă o cantitate extraordinară de gândire, confort, securitate și responsabilitate – toate beneficiile pe care toată lumea le-a putut împărtăși de zeci de ani. TAB schimbă viețile membrilor săi; te bucuri mai mult de viață în timp ce îți gestionezi afacerea cu mai mult succes.
Cum arată un membru TAB în ceea ce privește industriile, dimensiunile și pozițiile pe piață?
Afacerile lor sunt în orice tip de industrie la care te poți gândi. Membrii din fiecare Board TAB dețin, în general, afaceri de dimensiuni comparabile. Sunt proprietari de afaceri private; sunt orientați spre viitor și își doresc mai mult – mai multă productivitate, mai multă profitabilitate, uneori chiar și mai multă împlinire personală.
Această diversitate a fost incredibil de valoroasă, mai ales știind din experiență că 75-80% dintre afaceri sut la fel. Așezarea la un Board TAB cu diverse industrii din toate domeniile permite fiecărui antreprenor să-și privească propria afacere prin lentile diferite – să-și evalueze propriile probleme dintr-o paradigmă diferită.
Există tipuri de afaceri care nu sunt potrivite pentru calitatea de membru TAB?
Afacerile guvernamentale nu sunt cu adevărat de nișă pentru TAB, dar toate tipurile de afaceri sunt potrivite pentru a beneficia de calitatea de membru TAB. Toți membrii primesc beneficii din partea comunității noastre și a colegilor lor membri TAB din afacerile pe care le dețin. Fiecare domeniu de afaceri la care te poți gândi se confruntă practic cu aceleași provocări.
Ce primește un membru TAB în calitatea de membru?
Principalul lucru este sfatul pe care un membru TAB îl primește de la membrii Board-ului – un consiliu de antreprenori de la egal la egal, neconcurenți, care se reunesc în fiecare lună într-un mediu confidențial și sigur în care prezintă provocări și oportunități. Acei membri au de obicei sute de ani de experiență în afaceri între ei. Fiecare Board TAB din lume are membri care pot oferi expertiză valoroasă pentru fiecare provocare de afaceri imaginabilă.
În plus, un membru TAB primește coaching de la tine. Îți vei ajuta colegii membri să rămână pe drumul cel bun, să-i ți la răspundere față de planul tău strategic și să-i menții concentrați.
În plus, membrii TAB obțin o valoare extraordinară, fiind capabili să folosească cele mai bune instrumente și procese ale TAB, cum ar fi Business Builder’s Blueprint, evaluarea TAB și procesul de planificare strategică TAB.
De asemenea, oamenilor le place foarte mult să facă parte dintr-o organizație globală de antreprenori. TAB este o organizație de talie mondială, precum și o comunitate de clasă mondială.
Cât timp rămân membrii la TAB și de ce rămân atât de mult?
Durata medie de păstrare a unui Membru TAB este de aproape cinci ani. Cu toate acestea, mai mulți membri au rămas timp de zeci de ani – unii membri au fost în TAB încă de la înființarea sa!
Membrii rămân în TAB din cauza valorii. Sfaturile pe care le primesc aduc o valoare economică pentru companiile lor și valoare pentru viața lor. Este foarte important să existe un loc în care antreprenorii să poată avea o legătură cu alți antreprenori, ceea ce este diferit de orice altă legătură pe care o vor avea vreodată.
Membrii pot accesa instrumentele, procesele și leadership-ul TAB, făcând parte dintr-o comunitate în care pot primi sfaturi, îndrumări și oportunități prezentate de alți membri TAB din întreaga lume.
TAB se străduiește să performeze astfel încât membrii TAB să plece doar pentru că și-au făcut tranziția cu succes și au vândut-o și trăiesc din plin beneficiul a ceea ce își imaginează fiecare antreprenor.
Cum este să faci parte din brandul și cultura TAB?
Cultura TAB este una dintre cele mai bune culturi la care ar putea face parte oricine, având în vedere credința fermă în valorile corporative puternice ilustrate de cuvântul CALIBER. A fi o comunitate este primar pentru TAB, iar cei mai talentați și de succes oameni din 21 de țări care sunt dispuși să se ajute reciproc fac parte din această comunitate.
Este, de asemenea, o cultură a ceea ce înseamnă să dăruiești altora. Partajarea este fundamentală la toate reuniunile Board-ului TAB, precum și în întreaga comunitate TAB din întreaga lume. TAB Connect este o rețea globală de colegi de afaceri care sunt membri TAB și care sunt acolo pentru fiecare alt membru TAB atunci când vine vorba de consiliere și de a profita de oportunități și provocări.
De ce se numesc francizații TAB Business Owners?
A deține o afacere TAB înseamnă mai mult decât a deține o franciză tipică, așa că ești îndreptățit să fii denumit în schimb un proprietar de afaceri TAB. Ești proprietar de afaceri și lucrezi cu alți proprietari de afaceri. Este imperativ să aveți o relație peer-to-peer cu Membrii TAB, iar acești Membri sunt alți proprietari de afaceri.
TAB consideră că antreprenorii sunt cei mai interesanți oameni din lume, deoarece au avut viziunea de a face ceva pentru a face diferența. Au tras pentru asta și se străduiesc spre excelență. Astfel, a fi proprietar de afaceri este un privilegiu; este o onoare. Este ceva de care ar trebui să fii extrem de mândru și de aceea îi pe francizați TBO – TAB Business Owners.
Prin ce diferă TAB de alte francize B2B?
Susținere. Poate fi o provocare să începi o practică profesională. TAB are o pregătire inițială remarcabilă, dar nimic nu ia locul experienței din lumea reală. TBO-urile care își încep afacerea au prioritate. TAB îți oferă un trainer de asistență pe teren cu tine timp de două săptămâni. Acei formatori au experiență în achiziționarea de membri și cum să gestioneze programările, cum să construiți conexiuni, cum să selectați membrii, cum să plasați membrii în Board-urile TAB și cum vor arăta sistemele de coaching 1 to 1. TAB oferă, de asemenea, coaching LinkedIn și experți în rețelele social media.
În plus, TAB funcționează pe un model de abonament în care, în fiecare lună, Membrii plătesc o taxă către TBO-urile noastre și, datorită formatorilor de asistență pe teren și asistenței de marketing, francizații pot obține membri destul de rapid. Odată ce ești pe acest model de abonament, banii încep să se acumuleze datorită modelului structurat și oportunității de venituri suplimentare. Acest lucru le permite francizaților să se consulte și să se antreneze, pe lângă mai multă instruire. Nu există nicio altă companie în spațiul TAB care să facă asta.
O altă sursă de sprijin este oportunitatea de a face parte din comunitatea noastră de clasă mondială de proprietari de afaceri și consilieri de elită. Clienții cu care lucrăm sunt unii dintre cei mai interesanți oameni cu care am fi putut lucra, fiecare cu o varietate de idei și gânduri, provocări și oportunități. Oportunitatea de afaceri a TAB este una care are o flexibilitate enormă și o mare independență, în același timp fiind parte a unei comunități foarte susținătoare. Nu există multe organizații de genul acesta.
Care sunt trăsăturile, experiențele și abilitățile care sunt potrivite pentru a deveni un francizat TAB?
Trebuie să ai mentalitatea corectă, atitudinea că „acesta depinde de mine”. Trebuie să fii hotărât să ai succes și să fii rezistent în tenacitatea ta, ambele fiind atribute ale oricărui proprietar de afaceri de succes. Pentru a reuși cu TAB, trebuie să ai și capacitatea de a te conecta cu oamenii, de a antrena, de a te bucura nu doar să ajuți pe cineva prin linia de bază a afacerii, ci și să fii motivat și inspirat să ajuți pe cineva să-și îmbunătățească rezultatul vieții conducând o afacere mai de succes. În cele din urmă, trebuie să cunoști și să înțelegi elementele de bază ale afacerii.
Afacerea cuprinde o mulțime de domenii precum marketing, vânzări, operațiuni, finanțe. Francizații TAB trebuie să fie experți în toate aceste domenii pentru a avea succes?
Nu, absolut nu. Nimeni nu este expert în toate aceste domenii. Unul dintre cele mai puternice lucruri despre The Alternative Board este că experiența și cunoștințele în toate domeniile provin din puterea Board-ului sau a comunității mai largi. De exemplu, dacă un TBO este excelent la marketing, acesta este un beneficiu extraordinar pentru proprietarii de afaceri private – dar dacă același TBO nu cunoaște finanțe sau tehnologie, este în regulă, deoarece are puterea celorlalți membri ai Board-ului, puterea a mii de alți membri TAB din întreaga lume care își vor împărtăși cunoștințele despre acele domenii specifice.
TAB oferă un teritoriu protejat – care este dimensiunea tipică a teritoriului?
TAB oferă trei dimensiuni diferite de teritoriu, mai degrabă decât să încerce să creeze o singură dimensiune pentru toate; Există un teritoriu de dimensiune perfectă pentru TBO care preferă să locuiască la țară, un alt teritoriu de dimensiune pentru TBO chiar în afara orașelor și o dimensiune a treia pentru TBO care preferă să locuiască în zone metropolitane. TAB nu îi „forțează” pe proprietarii noștri de afaceri să se descurce cu un teritoriu de o singură dimensiune. Fiecare teritoriu va servi foarte bine Proprietarului de afaceri TAB.
Cum arată o săptămână obișnuită pentru un francizat TAB?<br />
Tu, în calitate de TBO, conduci o afacere – este super interesant, dar nu există o „săptămână tipică”. Inițial, atunci când vă stabiliți practica profesională, vor exista mai multe relații, mai multe întâlniri, mai multe întâlniri decât coaching și facilitare, sau chiar consultanță. Pe măsură ce afacerea crește, nu este atât de esențial să investești acea perioadă de timp în construirea afacerii, cât este pentru a menține afacerea.
De ceea ce se bucură cel mai mult proprietarilor de afaceri TAB este oportunitatea de a lucra cu membrii TAB, fie că organizează o reuniune a Board-ului TAB sau se întâlnesc cu membrii lor, unul la unu, în sesiuni private de coaching – aducând un nivel de responsabilitate și sprijin pentru ei, ajutându-i să rămână concentrați asupra planului lor strategic, ieșind și întâlnindu-se cu potențiali proprietari de afaceri pentru a vedea dacă se califică pentru un TAB Board. „Calificare” înseamnă că găsirea de noi membri TAB este un proces de căutare reciprocă; este un privilegiu să stai într-unul dintre Board-urile TAB – și asta face, de asemenea, parte din entuziasm.
Cum ajută TAB francizații să își marketeze afacerea?
Echipa de marketing de la The Alternative Board înțelege diverse tactici de marketing, cum ar fi rețelele social media, diverse platforme de marketing, marketing digital, iar echipa oferă chiar și un antrenor LinkedIn. TAB excelează în ceea ce privește unul dintre acești diferențiatori.
TAB are toate bazele acoperite atunci când vine vorba de modalități de a marketa și de a ajuta TBO-urile în stabilirea întâlnirilor.
Câți membri TAB poate servi un TBO obișnuit?
Depinde de model și de câte ore pe săptămână dorește să lucreze TBO-ul. Timpul, în general, este de aproximativ 25 de ore pe lună pentru un Board TAB format din 8 membri, așa că formula este foarte simplă. Dacă doriți să lucrați 40 de ore pe săptămână, 160 de ore pe lună sau 60 de ore pe săptămână sau 200 de ore pe lună, pur și simplu scădeți numărul de membri ai Board-ului TAB sau de ședințe ale Board-ului din 8 pe care le aveți din acele ore pe săptămână pe care le munciți.
TAB are teritorii din întreaga lume care sunt compuse din 50, 60, chiar și peste 100 de membri. Acei TBO nu o fac singuri – modelul TAB le permite francizaților TAB să aibă facilitatori care să conducă TAB Boards și să facă coaching în numele lor pe teritoriul lor protejat. Majoritatea francizaților TAB încep să aducă un facilitator de contract odată ce au atins acel punctaj de la 30 la 34 de membri.
Care este modelul de Facilitator TAB?
Modelul de Facilitator a avut mare succes pentru TAB; este folosit de aproape 30 de ani. Acesta permite TBO să facă mai multă instruire sau consultanță fără a fi nevoit să-și reducă veniturile potențiale. În cele mai multe cazuri, facilitatorii contractuali sunt antreprenori, nu angajați. TAB îi instruiește despre cum să fie antrenori sau facilitatori pentru a-i instrui și a facilita membrii TAB în numele TBO. Acest lucru creează un flux pasiv de venituri pentru proprietarul afacerii TAB și oferă, de asemenea, un venit suplimentar acelui consultant care se află pe teritoriu care caută să-și sporească veniturile. De exemplu, un director semipensionat sau un fost proprietar de afaceri poate fi facilitator.
Cât durează contractul?
Ai de ales să semnezi fie un contract pe 7 ani, fie un contract pe 10 ani. Fiecare contract poate fi reînnoit, iar fiecare model de afaceri poate fi vândut. Acest lucru oferă un nivel de confort în ceea ce privește cât timp crezi că dorești să faci acest angajament.
Cum arată training-ul pentru TBO?
TAB are pregătire prealabilă pentru a pregăti noi TBO pentru formarea inițială; se petrece mult timp pentru a discuta despre instruire prin procesul nostru, deoarece este important. Pre-training-ul te pregătește pozitiv pentru pregătirea inițială. TAB te instruiește cu privire la ceea ce trebuie să știi.
Odată ce ai trecut prin acel training, puoți reveni oricând la formarea inițială fără costuri suplimentare, chiar dacă ești în TAB de 7, 10, 15, 20 de ani. Totul este inclus în acea taxă unică de formare.
Cum continuă francizații să-și perfecționeze cunoștințele și abilitățile?
Una dintre valorile de bază ale TAB este învățarea pe tot parcursul vieții; în calitate de consilier de încredere și de coach pentru antreprenori, ar trebui să crești mereu în cunoștințe. O modalitate este participarea din nou la formarea inițială – formarea inițială este actualizată în mod constant pe măsură ce procesele evoluează, astfel încât „instruirea inițială” să devină o nouă formare atunci când vine vorba de utilizarea și operarea celor mai recente instrumente și sisteme de operare ale TAB.
TAB are, de asemenea, seminarii web grozave și seminarii de leadership în care oamenii pot continua să crească. Am programat în mod regulat cursuri pe diferite subiecte și nevoi oportune ale proprietarilor de afaceri. Capacitatea TAB de a oferi oportunități de învățare pentru francizați este enormă. Este imposibil să NU înveți fiind un facilitator pentru că te afli în multe scenarii diferite și vezi de ce oamenii au succes sau nu.
Cum împărtășesc francizații voștri cele mai bune practici?<br />
Francizații împărtășesc cele mai bune practici între ei în mai multe moduri. Chiar dacă activăm în 21 de țări din toate colțurile lumii, comunitatea TAB este foarte apropiată și ne întâlnim în mod regulat la conferințe – avem cinci conferințe internaționale în întreaga lume, în SUA, Noua Zeelandă, Australia, Germania, și Marea Britanie. Oamenii se reunesc pentru a-și împărtăși cele mai bune practici și experiențe. Există apeluri de grup pe o varietate de subiecte în care oamenii telefonează și împărtășesc. Există o linie telefonică la care oamenii pot expune provocările, nevoile și problemele, iar membrii comunității își împărtășesc experiențele și conducerea. TAB are, de asemenea, un angajament foarte activ de conducere în rețelele sociale, fie că este pe LinkedIn sau Facebook.
TAB Connect este un alt instrument puternic. Dacă un francizat are o întrebare sau apare o problemă în afacerea sa, TAB este încrezător că unul dintre colegii lui a trecut deja prin acea ușă. De ce să nu împărtășiți acea înțelepciune și acea cunoaștere? Asta se întâmplă prin sistemul TAB Connect.
Ce este StratPro?
StratPro este un program care schimbă jocul pentru proprietarii de afaceri TAB. TAB a avut succes de-a lungul anilor, ajutând directorii executivi, antreprenorii și liderii de afaceri să fie mai productivi. Dar trebuie să fie capabili să obțină acele rezultate de la oamenii pe care îi angajează și, având un program atât de clar și ușor de urmat și atât de susținător, care implică echipa de conducere a oricăror proprietari de afaceri, iau ceea ce au avut deja un succes incredibil prin a fi într-un TAB Board și ridică acel succes la un alt nivel; rezultatele sunt fenomenale.
Cum arată asistența continuă?
Majoritatea candidaților nu doresc de fapt să cumpere o franciză. În ceea ce caută cu adevărat să investească este sprijinul, operațiunile din spate. TAB este aici și gata atunci când ești interesat de oportunitate și există o potrivire. Ceea ce vei experimenta când vei veni aici va fi să faci exact ceea ce îți place să faci: coaching, facilitare, consultanță, training. Restul este lăsat la latitudinea TAB în ceea ce privește contabilitatea, suportul IT, suportul de marketing etc. – totul este făcut de TAB pentru tine. Acesta este tipul de serviciu pe care îl meriți. Când candidații văd site-ul web, broșura, munca depusă în calitatea materialelor – toate acestea se fac la biroul de acasă din Westminster, Colorado.
Cât de mult trebuie să investească un candidat pentru a deveni TBO în SUA și Canada?
Deoarece TAB are trei dimensiuni diferite de teritoriu, investiția va varia. Cel mai bun mod de a avea o bună înțelegere cu privire la suma exactă va fi să ai un reprezentant TAB să te ajute să-ți proiecteze teritoriul. Următorul ar fi să revizuim împreună documentul de dezvăluire a francizei – este un document foarte precis, care descrie nivelurile de investiții în detaliu.
Recomandarea TAB ar fi ca să discuți cu noi despre locul în care locuiești, astfel încât să putem înțelege mai bine dacă este un teritoriu foarte rural, o suburbie sau o piață metropolitană majoră. Apoi este timpul să discutăm despre nivelurile de investiție și să le consolidăm cu documentul de dezvăluire a francizei, care va oferi o cifră exactă pentru investiția inițială.
Ce este Zorakle și de ce ar trebui fiecare TBO să facă acest test înainte de a lua în considerare să devină francizat TAB?
Când vorbești cu TAB, ai vise specifice și anumite obiective pe care vrei să le obții. Dar ai și unele preocupări și provocări pe care dorești să le discuți, iar TAB trebuie să se asigure că te vei potrivi bine. O evaluare a întregii comunități a dezvăluit caracteristicile celor mai performanti și a constatat că este vorba despre cele trei C-uri: competență, capacitate și compatibilitate. Probabil cea mai importantă ar fi compatibilitatea, deoarece TAB poate antrena și preda cu privire la capacitate și competențe, dar compatibilitatea este despre potrivire.
Zorakle oferă o mai bună înțelegere a modului în care te potrivești cu acești performeri de top. Dacă există și alte elemente de discutat, acesta oferă câteva fapte și câteva date pentru o analiză mai aprofundată.